көрнекілік әдісі дегеніміз не - оқыту әдістері дегеніміз не

페이지 정보

작성자 Jame 작성일 24-06-08 23:52 조회 91 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=көрнекілік+әдісі+дегеніміз+не+оқыту+әдістері+дегеніміз+не
 
 
көрнекілік әдісі дегеніміз не - оқыту әдістері дегеніміз не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқыту әдісі дегеніміз не, анықтама беріңіз 2. Биологияны оқыту барысында сабақты өткізу процесінің жүйелік кезеңіне байланысты топтастыру әдістерін. Оқытудың технологиялық құралдары. Жалпытехникалық пәндерді оқытуда оқытудың техникалық құралдарының теориялық негіздері. Оқытудың техникалық. Себебі, оқыту процесі оның мақсаты, геосфераның ластану түрлері мазмұны, әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады. Оқыту құралдары білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар. 6. оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында.
Көрнекілік әдісі дегеніміз не, оқыту әдістері дегеніміз не
Интерактивті оқыту технологиясы педагогикалық менеджмент сабақ бар баланың өз бастамасы қонымды ұштастыру басқа қолданыстағы әдістерін ерекшеленеді. жеке тұлғаның жан-жақты және. Сарамандық әдіс. Сөздік әдіс. Сөз көрнекілік әдістер тобы. Бақылау сұрақтар. Білімді беруші мұғалім және білімді алушы, қабылдаушылар оқушылар. Биологияны оқыту әдістері мен әдістемелік тәсілдері. Әңгімелесу сұрақтарға оқушылар мен. Оқытудың көрнекілік әдісі атты Авторлық бағдарлама, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз.
Көрнекілік әдісі дегеніміз не, оқыту әдістері дегеніміз не
Осы орайда ұлы педагог К. Д. Ушинскийдің «Бала — балқытылған алтын» деген қанатты сөз бірден ойға түседі. Балаға қалай бағыт берсең, ол солай өседі. Бұл әдіс оқыту процесіңде басқа әдістерге қарағанда жетекші роль атқарады. В. А. Сухомлинский: «Сөз — ең маңызды педагогикалық құрал, оны еш нәрсемен ауыстыра алмайсың»- деп оның маңызына ерекше назар аударады. Көрнекілік әдістер оқу материалын оқушылардың көзімен көріп, нақтылы түсінулеріне мүмкіңдік береді. Бұған демонстрация, иллюстрация және бақылау тәсілдерін қолдануға болады. Кейбір әдістерді қолдануда біржақты асыра сілтеушілікке жол бермеу керек. Көрнекілік әдісін педагогиканың көрнекілік принмптерімен шатастырмау керек. Бұл екі түрлі түсінік, бірақ бір – бірімен тығыз байланыста. Көрнекіліктер биология сабақтарының барлығында қолданылады, бірақ бұл сабақтарды көрнекілік әдісімен өткізу деген түсі нік емес. Сөздік әдістерін қолдануда алуан түрлі суреттерді, таблицаларды көрсету арқылы мұғалімнің сөзін дәлелдеу үшін қолданады. Мысалы: өсімдіктер мен жануарлар туралы әңгімелеуде, табиғи обеътілерді қолдануға, суреттерін көрсетуге болады. Сондайақ ғалымдардың өмір жолын, ашқан жаңалықтарын баяндаукезінде суреттер, таблицалар т.б. қолданады. Бұл кезеңдерде оқушылардың білім алу көзі, мұғалімнің сөзі, баяндауы, лекциясы немесе түсіндіруі. Мазмұны 1. Оқыту әдістері мен тәсілдері 2. Оқыту әдістерінің жіктеу мәселесі. Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп. Оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды: • көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі; • көрнекілікті сабаөтың. "Токты күшейту және әлсірету үшін, температураны көтеру және түсіру үшін не істеу керек? " деген сұрақтар мәселелік сұрақтар. > Ынталандыру әдісі Қызығушылықтың үш түрі: • іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы; Ынталандыру әдісі Қызығушылықтың үш түрі: • іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы; • танымның баланы жақсы сезімге бөлеуі; • іс-әрекеттің баланы ынталандыруы.



атомдық сан деген - салыстырмалы атомдық масса қмж [Читать далее...]

О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. 1961 жылдан бастап көміртек изотопының 1/12 бөлігі (көміртегі бірлігі деп аталады) салыстырмалы атомдық және молекулалық салмақтың анықтамалық бірлігі ретінде қабылданды. Сонымен, салыстырмалы атомдық масса дегеніміз кез-келген химиялық элемент атомының абсолюттік массасы көміртегі бірлігінен неше есе артық екенін көрсететін сан. Салыстырмалы атомдық масса дегеніміз атом массасының массаның атомдық бірлігінен неше рет үлкендігін көрсететің сан. Көміртегі атомының салыстырмалы атомдық массасы 12 м.а.б-ге тең, ал сутегінің 1 м.а.б-ге тең. Басқалай айтсақ салыстырмалы атомдық масса, атомның массасының көміртегі массасының 1/12 бөлігінен неше рет үлкендігін көрсететін сан. Химиялық элементтер атомдарының салыстырмалы атомдық массалары Менделлеевтің кестесінде көрсетілген: Менделеев кестесі. Не себепті бұлар бөлшек сан боп тұр? Менделеевтің кестесінде, көміртегінің салм011 м.а.б деп көрсетіліп тұр, м.а.б анықтамасы бойынша көміртегінің массасы 12 м.а.б тең болуы керек қой! Неге бұл сан бөлшек боп тұр? ҚМЖ "Неліктен Қарахан мемлекеті исламды мемлекеттік дін деп" Не ойлайсың? салыстырмалы атомдық масса және молекулалық масса деген не. Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: детализация звонков алтел чужого номера 10.1B СтехиометрияМектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 10Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Сабақ тақы. Салыстырмалы атомдық масса. Химия Басты. Халықаралық стандарттарға негізделген курстар. Химия. Жалпы химия. Бастапқы химиялық түсініктер. Салыстырмалы атомдық масса. Қате туралы хабарландыру. BilimLand. BilimLand. Курстар туралы. Сұрақ-жауап. Сайттың картасы. Ашық сабақ "Салыстырмалы атомдық масса" 7 сынып Битабарова Хадиша Исабековна Түркістан облысы Жетысай ауданы "№ 19 М.Мақатаев жалпы. 7.1.2.8-Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасуы кезінде пайда болған изотоптар қоспасы түрінде кездесетіндігін түсіну; 7.1.2.9-табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну; 7.- салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын білу; Төмендегі Ашық сабақ толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Ашық сабақ "Салыстырмалы атомдық масса" 7 сынып. Битабарова Хадиша Исабековна. Түркістан облысы Жетысай ауданы "№ 19 М.Мақатаев жалпы орта мектебі" КММ химия пәні мұғалімі. Атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну. 7. -салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын. білу. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық массасы. бөлшек сан екенін анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: Салыстырмалы атомдық массаның мәні химиялық элементтердің. периодтық жүйесінде берілетінін сипаттайды. Кейбір оқушылар үшін: салыстырмалы атомдық массаның анықтамасын біледі. Сабақтың барысы: Сабақ. Салыстырмалы атомдық масса 7 сынып. атты Сабақ жоспары, пәні Химия. изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну; 7.- салыстырмалы атомдық. 10.5.1.3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану салыстырмалы атомдық және молекулалық масса, зат мөлшері, стехиометриялық заңдар. Атомдық масса дегеніміз қарапайым физикалық бірліктерде немесе атомдық масса бірліктерінде (ума немесе u) өрнектелетін атомдағы зат мөлшері. Атом өзінің барлық құрылымында бос; орбитальдар деп аталатын аймақтарда таралатын электрондар, оларды табудың белгілі бір ықтималдығы және олардың ядросы. Атомдық масса дегеніміз қарапайым физикалық бірліктерде немесе атомдық масса бірліктерінде (ума немесе u) өрнектелетін атомдағы зат мөлшері. Атом өзінің барлық құрылымында бос; орбитальдар деп аталатын аймақтарда таралатын электрондар, оларды табудың белгілі бір ықтималдығы және олардың ядросы. Период дегеніміз — атомдық массаларының өсу реті бойынша орналасқан элементтер қатары. Период сілтілік металдан басталып салғырт (инертті) элементтен аяқталады. Химиялық элементтердің периодтық жүйесі Элементтердің әртүрлі қасиеттерінің атом ядросы зарядына тәуелділігін белгілейтін химиялық элементтердің жіктелу реті. Жүйе атақты орыс химигі Д. И. Менделеевтің 1869 жылы ашқан периодтық заңының графикалық түрде бейнеленуі болып табылады. Салыстырмалы атомдық масса өлшемсіз шама екенін және оны (индексі ағылшын тілінде relative- «салыстырмалы деген мағына береді). Мысалы оттегі үшін: Ar=2.66*10-23 = 16. 0.66*10-23. Салыстырмалы атомдық массаны анықтау барысында элемент изотоптарының атомдық массалары мен табиғаттағы проценттік құрамы ескеріледі. Табиғи көміртек екі изотоп (көміртек-12 және көміртек-13-тің қоспасы) түрінде кездеседі. Аталған изотоптардың пайыздық мөлшері сәйкесі89% және 1,11%. Сондықтан табиғи көміртектің салыстырмалы атомдық массасы бүтін сан бола алмайды. Слайд презентация арқылы мұғалім оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсатымен таныстырады, оқушылармен талқылай отырып, кілттік сөздерді анықтайды. Жаңа сабақты меңгеру. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Салыстырмалы атомдық масса.Изотоптар сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.1.2.9 Жердегі элементтердің басым бөлігі планеталардың қалыптасу.


ирс 19 биосфера
тетрадь а4 твердая обложка синяя 96 листов
сен туралы аккорды мұхтар ханзада
әңгіме жанры туралы
суық торғай туралы жұмбақ

.
==============================================================

~~~~~ машина the beast ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.